همه چیز درباره برند لویی ویتون
نوشته شده توسط : kifhub

آگوست ممکن است یک ماه خواب‌آلود در پاریس باشد – اکثر مردم در تعطیلات به سر می‌برند یا به سادگی از آخرین ماه تابستان در شهر نور لذت می‌برند – اما آگوست زمان قابل توجهی در تقویم مد پاریس است: این زمانی است که لویی ویتون متولد شد. .

 

 

این خانه مد در سال 1854 متولد شد، اما خود مرد، موسیو لویی ویتون، 200 سال پیش در این ماه در سال 1821 به دنیا آمد. نام ویتون که در 4 آگوست 2021 در Jura، فرانسه متولد شد، از آن زمان به بعد مترادف با زرق و برق لوکس شده است. کیف های چرمی انتهایی ساخته شده از قهوه ای و طلایی و البته آن نشان معروف "LV" که در لباس ها و محصولات خانه دیده می شود.

اکثر مردم "Louis Vuitton" را می‌شنوند و بلافاصله به مدهای گران‌قیمت فکر می‌کنند، اما لویی ویتون زمانی که کسب‌وکار خود را در اواسط دهه 1800 شروع کرد، به مد بالا فکر نمی‌کرد. به دلیل محبوبیت فزاینده سفر با قطار و خودرو، ویتون از یک فرصت استفاده کرد: بازار فزاینده ای برای چمدان ها و جعبه های مسافرتی مانند صندوق عقب وجود داشت. خدمه و خدمه تجاری Vuitton، زیرا چمدان برای بسیاری به یک نیاز و همچنین نماد وضعیت تبدیل شد. مشتریان اولیه تنه‌های ضدآب زیبای ویتون را برای سفر برداشتند. ویتون قبل از تأسیس کسب‌وکار خود، یک تنه‌ساز برای ملکه اوژنی دو مونتیخو، همسر ناپلئون سوم بود. شایان ذکر است که ویتون اولین قفل در جهان را برای چمدان و صندوق عقب خود ساخته است.

 

 

 

ویتون در سال 1837 وارد پاریس پرجنب و جوش قرن نوزدهمی شد و شروع به ساختن نامی برای خود کرد. او شاگرد مسیو مارشال بود که یک تنه ساز موفق پاریسی بود. در طی چندین سال، زمانی که ویتون هنوز در سنین نوجوانی خود بود، شهرت خود را به عنوان یک تولید کننده با مهارت بالا به دست آورد. اما ده ها سال بعد، در سن 33 سالگی، مغازه خود را در پاریس در منطقه دوم در سال 1854 باز کرد.
سال‌ها بعد، لویی ویتون شروع به ساخت کیف‌های دستی کرد که به یکی از اقلام امضا شده او تبدیل شد. تمام کیف های ویتون نیز دست ساز هستند. استانداردهای بالای این شرکت برای کاردستی، نیروی انسانی که برای ساخت هر کیف صرف می‌شود، و همچنین این واقعیت که هر کیسه نسوز و ضد آب است، همه عواملی هستند که در قیمت بالای کیف لویی ویتون منعکس می‌شوند. هزینه متوسط یک کیف پول لویی ویتون 1100 تا حدود 6000 دلار است. و مانند سایر برندهای لوکس، کالای لویی ویتون را در فروش پیدا نخواهید کرد. (با این حال، همیشه وب‌سایت‌هایی مانند Poshmark وجود دارند که می‌توانید اقلام طراح را که به آرامی استفاده می‌شوند، با هزینه کمتر پیدا کنید و مد لباس خود را برطرف کنید.)

جای تعجب نیست که یک خانه مد نمادین پاریس در بسیاری از افراد برجسته طرفدار داشته باشد. نام Louis Vuitton تقریباً به اندازه خود پاریس وزن دارد. لویی ویتون در شوهای مد خود مرتباً با افراد مشهور جمع می شود. به عنوان مثال، در نمایش پاییز/زمستان 2021، نائومی اوزاکا، فوق ستاره تنیس و جنیفر کانلی بازیگر، هر دو حضور داشتند و از ظاهر فصل لذت می بردند.
و صحبت از چهره‌های معروف، اما استون بازیگر کرولا، چهره آخرین کمپین عطر LV برای Coeur Battant بود. این هنرپیشه قدرتمند در یک پخش تبلیغاتی باورنکردنی نشان داده شد که استایل بی عیب و نقص او را به نمایش می گذاشت - که به دلیل ترکیبی از سادگی و مدرنیته اش مشهور است - در پس زمینه ای از گل های زیبا و پاستلی. Coeur Battant دهمین عطر خانه مد در مجموعه Les Parfums Louis Vuitton است.





:: برچسب‌ها: لویی ویتون ,
:: بازدید از این مطلب : 5185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: